Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Facebook üzenőfal nélkül nem vagyok közösségi?

2009.12.28. 00:46 ixixix

Facebookon letiltottam az üzenőfalamat. Azért mert úgysem raktam ki sok mindent direktbe, üzenetet nem nagyon írtam, képeimet meg minek mutogassam?! Nem vagyok én zárkózott, csak szarok rá. Alkalmazások eredményét nem osztottam meg, és nyomatok marketiget page-el, de azt így is tudom.

Szóval az én válaszom a kérdésre az, hogy de, igenis közösségi vagyok. Ránézek mások dolgaira, írok blogot, twitteren is vagyok, sokat kommentelek mindenfelé. De, közösségi vagyok! Csupán facebookon nem osztok meg(meg iwiw is tiltva van ugyan így).

Csak ennyi, sok értelme nincs a posztnak! Viszont ajánlom mindenki figyelmébe, hogy a facebook egész jól beállítható! Kontroláld(azért ez a szó, mert hirtelen nem jutott eszembe milyen j a szabály) azt, hogy kit ne láss a hírfolyamban, kit láss sokat. Állítsd be kik ne lássák valamelyik albumod, vagy csak kik lássák, és ha már itt tartasz állítsd be az adataidat is, hogy kik láthassák, kik ne! Hasznos! Viszont picit hiányos, mert a köcsög page-eket még nem lehet eltüntetni az adatlapodról!

És még valami ami fontos, mert sokan nem okosak, és nem tudják: magyar nyelven is beszél hozzád az arckönyv! Éés, be lehet állítani, hogy a nevedet magyar módi szerint fordítva írja ki!

Szólj hozzá!

Címkék: internet

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr71627447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása