Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Tuning Hősök

2010.03.23. 23:07 ixixix

Ahogy tekerek hazafelé, a Hősök tere Szépművészeti felöli oldalán meglátok egy rakat autót, és egy rakat embert. Láttam már messziről, hogy nem csak egy túristacsoport, mert túl sok volt a Mitsubishi(meg kellett néznem, hogy írják). Hát közelebb tekertem, hogy jobban lássam, amit látok, és ahogy gyanakodtam, nem csak a japán autókból volt meglepően sok, de a nyitott motorháztetőket néző kigyúrt bőrkabátos emberek és a spoilerek száma is bőven meghaladta az átlagosat. Kerestem neonfényeket is az autók alján a teljes élményhez, de azt nem találtam.

A látványról a Need for Speed játékok és a Halálos iramban filmek jutottak eszembe. Indultam tovább, de ekkor egy, a Szépművészeti elöl a Dózsára driftelő autó még egyszer visszazökketett a filmbe. Azt gondoltam hogy itthon is van illegális autóverseny, de mégis érdekes látni.

1 komment

Címkék: élmény

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr281863944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diákszótár 2010.03.25. 19:17:18

Hát igen, én is láttam már őket és pont a Hősök terén.
süti beállítások módosítása