Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Egy hónapos blogolás

2009.11.26. 09:50 ixixix

Egy hónapja indítottam a blogot, azóta kb 0 látogatóm van naponta, de nem is ez volt a cél. Azért indítottam, hogy kiírjam magamból, nyíltan, és szabadon amit gondolok, tapasztalok. Nem én blogot akartam írni, persze valamilyen szinten az.

Amióta írom, szerintem nyugodtabb vagyok, mert kiírom magamból a sok faszságot, bár persze lehet hogy nem azért, csak véletlen. De mindenesetre élvezem hogy leírhatom amit gondolok, hogy más elolvashatja, és mostmár kurvára örülnék ha olvasnák. Érdekelne mit gondolnak a mondandómról mások. Ez ilyen egós dolognak hangzik, mert az is, dehát ez van.

Ami hátulütője, hogy még nekem is, pedig tényleg nem olvasnak rendszeresen, de még nekem is megvan minden nap az az érzés, hogy írnom kell, mert elvárják. Tud súlyosan hatni. Persze most három napja nem írtam mert nem igazán értem rá. De közben végig ott volt, hogy kéne már írni, mert "várják", mert nem rendszeres.

Összességében ez annyi, hogy örülök, hogy van, mert jó irogatni, de jó lenne ha valaki el is olvasná, mert magamnak irogatni annyira nem jó!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr341553370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tükröm-tükröm · http://felbetepve.blog.hu/ 2009.12.01. 20:42:52

Üdv zöldci(t)rom!

Beleolvasgattam a blogodba, és meg kell mondjam, elnyerte a tetszésemet. Köszönhető ez a stílusnak és a témának is. Meg persze hogy hasonló blogot vezetek én is(legalábbis amennyire ezt mondhatom).
Hasonlóan engem is megnyugtat a blog írása, és legalább valami értelmessel foglalom el magam, ha már a számítógép előtt ülök.

Az első sort kivéve, abszolút mindenben egyezik a "helyzetünk", úgy vélem a későbbiekben akár egy kapcsolat is kialakulhat a két blog között, persze semmit nem lehet előre tudni.
Elismerésem(és ösztönzésem) jeléül kiteszem az oldalad a blogomra, hadd lássák a "népek".
További jó blogolást, ne hagyd abba, várom a további posztokat!

üdv:
tükröm-tükröm
süti beállítások módosítása