Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Digitális kacatok

2009.11.10. 14:35 ixixix

Azt tudom magamról, hogy kacatmániás vagyok, és ezért most el is mondom a magamét ami majd eszembe jut a kacatokról!

Telefónia, internet a wc-n

Szóval az alap dolgom, hogy én elég jó kis digitális életet élek, fent vagyok iwiwen, facebookon, írok blogot, last.fm-en ott van mit hallgatok, flickr-ön, és picasán van pár fotóm, van weboldalam, a filmek amiket nézek értékelve vannak imdb-n, youtubeon vannak videóim, kommentelek, és mindenfélének a neten nézek utána... (Gyakorlatilag így a nevemet tudva kurva sok mindent ki lehet rólam deríteni a netről) És ezért szükségét érzem annak hogy ha megyek a buszon, vagy épp a vécén csücsülök, akkor is meg tudjam nézni amit akarok, hogy mennyibe kerül a kiállítás, hogy jutok el ide-oda, hol van a közelben jó teázó, mikor indul a vonat, vagy a bkv busz, vagy csak unalmamban inkább megnézem ki milyen hülye tesztet töltött ki facebookon, vagy mit írt twitteren. Már nagyon hiányzik, hogy a seggemből előhúzva egy kütyüt az online világban találjam magam.(nem élek ott, csak fontos)

Itt lép be az életembe az iPhone, amire mikor megjelent azt mondtam, jó-jó, de kurvára nincs rá szükségem. Azóta eltelt pár év, és az információtovábbítás szerepe mégjobban az internetre vándorolt. Mostmár azt mondom nagyon nagyon bejövős kis kütyü! És hiába tud videózni, szöveget másolni, zenélni, jól néznek ki rajta az sms-ek, tud minden kutyafülét, jó kezelni, szép és kényelmes, mind nagyon jó, és hasznos, és mind ki is használnám meg bejön, de amiért kell az még mindig az internet! - Itt jegyzem meg, hogy nemrég alkalmam nyílt megismerkedni a BlackBerry-vel is(9000 Bold), és igaz jó az is, de annyira nehézkes rá itthonról programot szerezni, és annyira vacak a böngészője... - Már csak arra várok hogy itthon is megjelenjen a többi szolgáltatónál is, és kénytelen legyen lejjebb vinni az árát a T. Mert azt mondom az 5ezres díjcsomaggal még kiegyeznék, de mellé a készülék ára már nagyon durva itthon...

Muzsika út közben

Volt nekem már szerencsém "elem alakú" kínai mp3 lejátszóhoz, meg zune-hoz is, de az iPod-ot semmi sem tudta benne felülmúlni. Persze egy dolog hogy mind játsza a muzsikát, sőt annyira még kényes sem vagyok ha nem szól szarul a zene az már jó nekem, de a kezelésben annyira szar valahogy minden más számomra, hogy hihetetlen. Az "elem alakú" barátunk használata katasztrófa. De márkásabb lejátszóké is pocsék. És hiába utánozzák már a jobbak az iPod kategorizálását, amiben szám, album, előadó, meg minden féle alapján is válogathatunk, az ipod kezelése a clickroll-al annyira működik, hogy miután kipróbáltam más nem is jöhetett szóba. De ami legjobban tetszett ájpod(kövér nano), ami azóta is a legszebb szerintem, hiába tetszett nekem, sikerült elhagynom, mint minden kütyüt. És azóta sem hallgatok zenét út közben, mert a Walkman mobilom is olyan szar zenében hogy azt öröm nézni... Majd az iPhone!

Mosolyt a fotógépnek

Fényképezni imádok! Nagyon jó dolgog, de már ebben a témában is két jókis kompakt gépet sikerült elhagynom. Amúgy nekem bejönnek a kompakt gépek! Persze van egy álmom egy 5DII-vel, csak nincs hozzá úgy 700 000 forintom. Pedig az milyen jó, szinte sötétben is tudok tudnék fotózni vaku nélkül, tudnék HD-ban videózni, éshát persze alapból az az érzés, mikor egy kompakt gép után fotózok egy tükörreflexes géppel, amire nem kell várni miután megnyomtam a gombot, amin be tudok állítani mindent, az valami hihetetlen érzés! Megkockáztatom jobb mint a sex! De míg csóró vagyok, marad a kompakt gép, feltéve ha nem fogom elhagyni a következőt is olyan hamar mint a mostaniakat!

Billentyűzet nyomkodás

Használtam évekig XP-t, nem volt rossz, szerettem, használtam Vistát egy évig, gyűlöltem, kipróbáltam a 7-es Windowst(Annyira vicces hogy a Microsoft hazai leányválalatánál a dolgozók nem "májkroszoftnak" nevezik magukat hanem finom ízes magyarosan ugye "mikroszoftnak"), és az is jó volt, de hogy az OS X kényelmét egyik sem tudta felülmúlni az egészen biztos. Az Apple mániám kezdődött ugye az iPoddal, aztán beleszerettem a Macintoshokba és most van egy gyönyörű, imádnivaló másfél éves fehét szappantartó laptopom! Vannak ezek az Apple gépek gyönyörűek! Mivel csak ezekre csinálják az OS X-et, ezeken a gépeken kurva jól fut! És van ugye maga az OS X ami, kényelmes, könnyű és egyértelmű használni, és olyan vizuális élményt nyújtanak a programok hogy néha beszarok. És nem csak maga a rendszer ilyen, de az összes program amit írnak rá, követi ezt az irányt, és mind szép, kényelmes, és logikus. Más a dolog logikája néhol mint a Windowsnak, de sokkal szerethetőbb rendszer! Imádom! És azok a tévhitek sem igazak hogy nincs rá program, mert már igenis van mindenre kiválló program! Méhozzá sokszor jóval igényesebbek mint Windowsos másaik. A másik tévhit is, hogy drága, hülyeség, mert egy ugyan ilyen alkatrészekből álló Windowsos PC sem olcsóbb! Éljen a mac!

Jah és még valami amit majd elfeledtem: Egy 13 colos laptopnál nincs jobb a világon, mert simán becsusszan a táskába, mint egy füzet! Jah és még valami! Kell egy alu MacBook Pro!

Szólj hozzá!

Címkék: apple ajánló iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr711515381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása