Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Mit történik 2010 április 29-én?

2009.11.03. 19:43 ixixix

Ez a nap is egy meleg koranyári, későtavaszi reggellel kezdődik. Egy csütörtök. Felébredek, kinyitom a szemem, de nem akarok még iskolába menni. Szerencsére csütörtökön nincs még első órám. Kinyitom az ágyam mellett fekvő gépem, megnézem mi történt mióta lefeküdtem, és mint mindig rájövök, hogy semmi fontos nem történt.

Nincs kedvem fürödni, de már nagyon zsíros a hajam, hát bevonulok a fürdőbe, így majdnem el is kések a második óráról. Unalmas mint a szar, de úgyis csak ülök egész nap, és nem csinálok semmit. Mivel már meleg van reggel biciklivel mentem iskolába, így nincs Metróm, nincs mit olvasnom első órán. Kénytelen vagyok beszélgetni a tanár örömére.

Iskola után hazajövök, eszek valamit, mert a szendvicseimet már eladtam a szünetekben. Aztán találkozom Dórival, vele vagyok kicsit, aztán fel is megyek hozzá.

Neki este dolga van, és én is elmegyek sörözni vagy szívni ami jól esik. Jó beszélgetést nyomunk le, minden szarról. Hazaérek szédelegve, szarok bele.

Megnézem a blogokat amiket szoktam és rájövök hogy mindenki erről a hülye napról írt(a jövő emlékei blog.hu) fél éve, hogy nyerjen ajándékot, ahogy én is. Elolvasom mi a szart írtam magamról, és röhögök egy jót, hogy mennyire nem az történt amit írtam. Aztán lefekszem aludni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr821496763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása