Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Dóri

2009.11.02. 20:53 ixixix

Szóval a helyzet az, hogy pár hete szakítottam előző barátnőmmel, és most ugye azóta megint találkozgatok, a Dórival.

Első rész: Miért szakítottam körüli kérdéskör

Ami mindenkitől elhangzott, hogy miért.
Ez a kérdés logikus. Azért szakítottam mert nem érzem hogy még szeretem(relytélyes fogalom) és akkor inkább nem akarom erőltetni. Igen, akkor sem éreztem, amikor összejöttünk, de azóta meg éreztem és most meg elmúlt és így már más, inkább kiélem magam míg fiatal vagyok most, minthogy mentegetni próbáljak egy olyan kapcsolatot ami már nem az igazi. Amúgy is hihetetlen izgalmas és jó flörtölni, szerencsét próbálni egy lánynál, sikert aratni és megismerni!

Ami a másik sokak által hallott baromság, hogy hogyhogy ilyen gyorsan más, hogy viselem, vagy mit tudom én hogy is szokták ezt megkérdezni...
Tény hogy sokáig voltunk együtt(1,5 év 17 éves koromban szerintem sok), de 1 én szakítottam, 2 már nem szeretem úgy, így már kihevertem. Nem azt mondom, hogy nem jut eszembe, hogy nem hiányzik néha, mert de, logikus, hogy másfél év után hiányzik, de akkor is jó újra flörtölni, és akkor sem azt érzem hogy szar még.

Második rész: nemistudom mi, katyvasz, majd kiderül...

Szóval ez csak egy kitérő vagy valami. Arról akarok írni, hogy milyen jó azon kívül, hogy.... nem, úgy döntöttem ezt külön írom meg, mert mert.... mert még akarok másról is írni vele kapcsolatban.

Harmadik rész: Dóri

Dóri kurva jó kis csaj, nagyon jól néz ki, és még okos is, ami nagyon fontos nekem, szóba nem állok olyannal aki segg hülye, nem érzem velük jól magam, még meg sem kettyinteném őket(najó, biztos van kivétel, ha olyan jól néz ki)(kitérőleg akiket még nagy valószínűséggel meg sem kettyintenék mert annyira irritálnak, azok a manapság oly gyakori, minenhol ottlévő idegesítő, gusztustalanul kinéző diszkó picsák/kurák, ki hogy hívja). Szóval (a témához visszatérve) Dóri szép és okos, és pont annyira kacér amennyire az tetszik!

Ezen kívül tiszta hasznos dolgok is vannak vele :) Egyedül lakik fent a pesti lakásukban, mert szülei most vidéken laknak, de a suli miatt neki így jobb. Ez már kurva jó. Nincs ki beleszóljon az életébe, és fel lehet menni hozzá(ez a nyilvánvalón kívül még azért akkor is jó, ha nincs zsozsóm valahova elmenni). És pont ezért hétvégénként lejár a szüleihez vidékre.

Ennek van jó és rossz oldala is. A rossz, hogy ugye sok hétvégi programot nem lehet betervezni, így marad minden nap a délután, és ritkán a hétvége(remélem).

Ami jó, hogy van nyugi, mikor van időm elintézni a saját dolgaim, vagy csak pihenni, vagy akármi, értitek! Azaz ez jó oldala lenne, ha hétköznap ráértne, de sajnos az eddigi kevés tapasztalatom alapján ugyancsak ritkán van. Szóval alig látom a végére a kis Fruzskát! Na ez viszont már szar!.. Remélem csak idéglenes, mert a szám bizsereg ha rá gondolok, de alig látom őt...

Semmi frappáns befejezés nem jut eszembe, úgyhogy ahogy az ellenörzőmbe írtam: Csók a családnak!

Szólj hozzá!

Címkék: magamról dóri

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr331494141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása