Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Mindenki apja részeges

2009.11.01. 22:40 ixixix

Ha beszélek ismerőseimmel, rájövök, hogy valami nagy baj van! Nagyon kevés kivétellel mindenkinek részeges az apja, szinte senkinek nincsen meg az amit elvárna egy apától.

Én nem azt mondom, hogy egy TV-s, tökéletes család kell, kertesházzal, vidám családtagokkal, problémák nélkül, mert egy, ez már gusztustalan, kettő, ilyen nincs és unalmas is lenne. Csak az kéne, hogy lehessen vele beszélgetni, hogy olyan dolgokat, ami inkább nem az anyucinak mondanál el meghalgasson, és egy kicsit tereljen már ugyan, ahogy azt illik...

De ezzel szemben, például az enyémmel nem tudok úgy beszélni mint egy apával, nem tudok vele leülni sörözni, nagyon nem példakép. Ebbe szar nekem felnőni, és nagyon szar az anyámnak! Szegény anyám kiteszi a lelkét is a családért, és még apám is a nyakában van, aki hajnalig ordibál, és ha van pénze rögtön elissza...

Egy ideig azt hittem ez csak a mi problémánk, és ha így is lenne jó lenne. Persze, azt megszívtam akkor is én, de akkor csak én. De beszélek egy csomó ismerősömmel, barátommal, felnőttel, gyerekkel, osztályfőnökkel, bárkivel, aki már beszél erről, és kurvára majdnem mindenki apja ilyen. Ez egy nagyon gond! Nem tudom, hogy ez csak itthoni dolog, vagy külföldön is gáz van, de a környezetemben túl sokaknál van/volt gáz...

Egyetlen ami miatt "hasznos" ez, hogy ezek az apák gyermekei, látják, érzik, mennyire szar így élni, és ezért ők nem akarnak ilyenek lenni! De túl nagy az ára ennek, túl sok az apa nélkül felnőtt gyerek...

Szólj hozzá!

Címkék: társadalom magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr311492005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása