Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Star Trek kurva jó, mindenben veri a D9-et!

2009.10.30. 17:00 ixixix

Most hogy kijött rendes minőségben, megnéztem újra az új Star Trek-et! Először is sokan jönnek azzal, hogy ugye átírja az eddigi Star Trek történetet, de szerintem jót tett neki!

A sorozatokat nem láttam, de a régebbi filmeknél ez sokkal jobb szerintem. Ami a leg fontosabb hogy azokban a Kirk engem mindig idegesített, annyira irritáló, túlzottan hóbortos volt, és egyátalán nem nézett ki kemény csillaghajó kapitánynak, csak egy pocakos politikusnak. Az új Star Trekben viszont sokkal jobb a karakter, laza, de mégis kemény! Bár szerencsétlent háromszor verik péppé a film alatt...

Spock megmaradt annak akinek eddig is szerettük, és úgy jó ahogy van. És szépen a többi régi karaktert is visszahozták, fiatalon, szerintem mind a helyén van.

Külön jó még ahogy kezdődik. Egy hogy bemutatják a legendát, az nagyon király, és mekkor jól néz már ki a csata a nagyzenei aláfestéssel! Nagyon rendben van. És már rögtön az elején láthatjuk hogy nem basszák el a fizikát, mert mikor kintvagyunk légüres térbe leveszik a hangokat(ugye az űrben hiába vagy kint, tíz centire a robbanástól sincsen hangja, mert nincs levegő, vagy más közeg ami elrezegne a füledig).

A sztori az érthetően azért ilyen ugye, hogy tiszta lappal lehessen kezdeni a történetmesélést, teljesen érthető. Kicsit néha el is baszhatnának valamit, mert most minden sikerült, de jó volt, nekem bejött az egész mese!

És ami az egyik legfontosabb, a végére, hogy a látvány annyira beszaratós, mint a fene! Egyszerűen gyönyörűen ki van dolgozva minden, nagyon, nagyon szép! Majdnem nyalogattam néha a képernyőt! És majd kihagytam még a zenét, ami nagyon hangulatossá teszi a filmet, nagyon bejövős!

Összességébe nekem nagyon bejött a film, szerintem sokkal jobbak így a karakterek mint a régi filmekben, a sztori nem 10/10, de elmegy, és a látvány beszaratós! Sokkal jobb mint a District 9, az csak egy kurva csáposkezű szar volt, se nem volt nagyon sci-fi se meg nem volt jó!

10/9

imdb

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr831486214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása