Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Anyu felbassza az agyam

2009.10.30. 00:52 ixixix

Ma este(azaz mostmár tegnap) már majdnem fogtam magam és elhúztam itthonról a francba, mert mutter nem képes békénhagyni néha a faszságaival...

Oké, igen nem pakolom el a sok ledobált ruhát a szobából, mert engem nem zavar, nekem jó úgy, de ő meg úgysem nagyon jár a szobában, legyen már mindegy neki! Fasz kivan azzal, hogy mindig jön a baromságaival, és ha ellenkezek egyszer akkor ő is bevágja a makacsot, de akkor is hiába várja, hogyha egyszer már ingerülten rámszól, hogy az legyen amit akar.

Hiába nem tanár, ha egyszer nekem valaki beszól, akkor ott már nincs köszönet, szopta rendesen, mert én ugyan többet nem teszek a kedvére a helyzetben... Fuck mindenki aki beszól, felőlem leszophatank!

Amúgy meg szarok arra is hogy kiborul a szobában a kaja a padlószőnyegre, akkor már úgyis mindegy, maradjon úgy, jó úgy... Fel nem szedem, amíg nem muszály, csak figyelni kell rá hogy ne lépjek bele, aztán jólvan!

Jó lenne már egyedül lakni, és akkor szarhatnék mindenkire! Amúgy mással elköltözni albérletbe is party, de valahogy mostanában engem az egyedül elköltözés vonz. Akkor azt viszel fel akit akarsz, amikor akarsz, akkor csinálsz spontán partyt, stb... Az úgy teljesen szabadság, az kell most nekem, nagyon jöhetne!

És zárásképp mégegyszer: Fasz mindenkibe aki bármit beszól, megbánja!

Szólj hozzá!

Címkék: magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr541485614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása