Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Inkább írok valamit

2009.10.27. 08:12 ixixix

Míg felkeltem, és épp nincs tennivalóm(azaz le kéne menni tejért, de annyira még nem keltem fel) gondoltam inkább írok valami faszságot a helyett(ezt így írják helyesen?), hogy azt nézegetném pár percenként, hogy

Hogy áll a film amit töltök
Hogy áll a recskáznivaló amit töltök
Hogy áll az iPhone SDK amit töltök
Van-e már felirat a Californication új részéhez
Történt-e valami Monopolyban
Kaptam-e új e-mailt
Van e valami friss poszt az RSS-es ládikámban
Index főoldalon van-e valami érdekes

Ti mit szoktatok ilyen időkben csinálni, mikor különösebben nincs dolgotok, és várni kell 5-10-15-20 percet? (Ezt kérdezem mind az összes 0 olvasómtól! Király vagy Citrom!)

1 komment

Címkék: magamról unalom

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr121478001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tükröm-tükröm · http://felbetepve.blog.hu/ 2009.12.02. 21:04:40

Én ilyenkor vagy aknakeresőzöm(!!), vagy pedig netezek. Mindkét esetben itt szoktam ragadni a gépnél.
Esetleg a zenéimet rendezgetem(átnevezem, áthelyezem, stb) a vinyón.
Abból a 0 olvasóból lett legalább 1! ;-)
süti beállítások módosítása