Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Californicaton

2009.10.27. 17:00 ixixix

Van ugye ez a sorozat, geci jó! Nézze mindenki! Részletesebben:

Először is a magyr címe az szar, jó, nem szar igazából, de a cím miatt szerintem az emberek nagy része bele sem nézne, mert ők magasabbra tartják magukat, mintsem hogy "trágár" című filmeket nézzenek...

...pedig ha belenéznének!!! Először is itt van a mi kis X-akták Mulder ügynökünk, David Duchovny! Már megéri! Nem láttam annó sok iksz akták részt(mikor adták, én még kicsi voltam, és nem mertem nézni), de amit itt levág emberünk, az valami zseniális! Mintha a faszira öntötték volna a szerepet, elég egy tekintet, és lejön belőle, hogy ő a leglazább életművész író a világon!

A story: Van ugye Hank Moody(ő David Duchovny), író, megírta a "God hates us all" című frankó könyvét amit mindig mutogatnak, meg másikakat(egyikből leforgatták a "Bolondos kis dallamok" című filmet is). Címszereplőnk a híres neves LA-ben él, de utálja a várost. Ennek ellenére külső szemmel remekül éli napjait, ami itt negyven év körül napi két-három digidugit jelent neki. Persze van még pár karakter, hogy legyen történet is, Áhított nő, Lány, Haver, Haver felesége, ésatöbbi...

Valójában mély témákat is megérint a sorozat, és próbálja bemutatni a hátulütőit ennek az életmódnak, de szerintem azért mindenki Hank Moody akar lenni kicsit! Mindenki vágyik a szabadságra ezért sikeres ez a sorozat! És mivel én is életművész karierre akarok törni Hank Moody olykor példaképként is fel lehet fogni(nekem)!

Minden esetre a sorozaton bepisiled magad, és nagyon élvezed, ha nemvagy hithű katolikus, vagy gyökér komoly "felnőtt"-nek látszani akaró személy, aki inkább távol tartja magát az ilyesmitől! Éjen Hank Moody, mindenki nézze, király! Jah és a 3. évad még keményebb mint az előző kettő, pedig az sem volt ám piskóta! (szerintem)

imdb site

Szólj hozzá!

Címkék: film californication

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr441477736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása