Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Nem elég jók még a kapcsolataim

2009.10.26. 13:38 ixixix

A helyzet tehát, hogy van a lány(teszem azt, legyen Dóri) akivel épp kezd gyökeret vetni kapcsolatunk. És épp úgy vagyunk, hogy ö lent van vidéken apuékkal(no nemám nagyon vidéken csak olyan héves vidéken), de gondoltam meglepem hogy ottermek valami frappáns szöveggel, hogy "Ring-Ring! Szia van öt perced? Szia van! Akkor gyere ki a ház elé..".

A gond csak az hogy a városon kívül nincs meg hogy pontosan hol kéne őt keresni a vidéken belül, így mondom nosza kiderítem!
Próbálkozás1: Alap dolgok, interneten körbenéztem, iwiw, fészbúk, satöbbi, semmi. Jó, hát várható volt...
Próbálkozás2: Netes telefonkönyvekböl hátha valami okosat kitalálok, a telefonszámára a pannon azt mondta a Semmelweis Egyetem nevén van. Király, ebböl nem sokat tudok csinálni. Vezetéknév alapján is megpróbáltam az újonnan T-Home telefonkönyvéből kiolvasni valamit, de nem jött össze...
Próbálkozás3: Iskola egyik jóarc számtechtanárának(ugyan abba az iskolába jár a leányzóm) SMS-, hogy nézze már meg hogy mi a címe(ugye szünet van épp), de nem nagyon nézi a telefonját a tanárúr, mert még választ sem kaptam, ezért
Próbálkozás4: Személyes látogatás a nagyrészt üres iskolában, portás úgy tudja füzetemért mentem be, de én a tanárit vettem célba, ahol a naplóban csak a budapesti címe volt...
Próbálkozás5: Naplóban azért volt a szülőknek pontos neve is, amire már kidobott a telefonkönyv két értékelhető találatot, de abban meg így nem bízom meg, mert a) gyakori név, b) manapság már nem olyan menő a vezetékes telefon...
Próbálkozás6: Végigpürgetve Végigpörgetve a maradék lehetőséget akadt Haver APEHos anyukával és volt ügyfél aki rendőr, csak sajnos nem vagyok épp vele a legfényesebb viszonyban... Maradt az APEH, akinek így írtam is, hogy dejó lenne ha megnézné, de válasz nem jött...

Szóval így állok most, valószínű bedőlt a fasza terv, és így rájöttem hogy ki kell építenem valami jó kapcsolatot, valakivel, aki nyitott egy jó kis állami adatbázisra!

Sebaj, akkor leszervezek estére egy sörözést!

Szólj hozzá!

Címkék: nyomozás dóri

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr71476132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása