Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Twitter 50-100

2009.12.01. 17:30 ixixix

Elértem a 100 bejegyzést Twitteren, úgyhogy ide megint kirakom az utolsó ötvenet, hogy azt is olvassátok, rövidet mit írtam mostanában.

Kurva jó, ez a twitter összefoglaló blog bejegyzés, mert így máris van egy poszt ma is!

Fiatalon vigyázzatok a ragaszkodó nőkkel!

Fater vajon két hét után megint kirugatta magát?

Az nem zavar hogy kurva nagy köd van, vagy hogy hideg van, de végre nem esik az az eső!

Ma már nem lesz poszt, mert nemrég értem haza, és dög fáradt vagyok!

Egyszer álmodok sexről, de akkor sem érek el a konkrét dugásig...

Az egyik féltékeny, a másik ragaszkodik...

Csak én szoktam ALT+Q(@) helyett CMD+Q(Exit)-et nyomkodni?

Újra lesz melóm, igaz nem nagyon kreatívkodós rész, de legalább pénzes, és olyan amit szeretek csinálni, és értek hozzá!

@wyctim Csak a végösszeget kell kerekíteni 5-re, attól még ha több terméket veszel, van így is értelme.

@wyctim Pl ha veszel 4 db 9-re végződő terméket, akkor spóroltál 5 forintot. Na meg pszihológiailag is más látni a két árat.

Az apám annyira csak másokra vetíti le az elveit, hogy magában semmit nem lát meg belőlük!

Hét hónap múlva már senki nem szólhat bele az életembe! Sőt jövőre már anyut sem jelentik fel, ha nem járok iskolába, csak a 30% legyen meg!

Nagyon rossz, hogy a felnőtt mint szó azt takarja, hogy az alany beállt a társadalom által elvárt unalmas, monoton, izgalmak nélküli életbe

Nem azért vagyok ideges, mert anyám nem ért egyet az életfilozófiámmal, hanem mert ellene való támadásnak veszi!

Olyan jó látni ahogy apámnak már vörös a feje attól, hogy ideges és nem tud mit csinálni! Kapna újra agyvérzést!

Rendeltem magamnak karácsonyra egy DesignByHumans polót!

Ahogy ez az oldal kinéz, és amilyen igényes minden aloldala, attól mindig beszarok! http://tnvacation.com/

Ééééés, olcsóbb lett az iPhone a T-nél!

Annyira jó dolog koncertre járni, csak szarni kell minden iskolára, meg ilyenek!

Ma ismét rájöttem mennyire is jó a BKV éjszakai szekciója! Imádom!

Mindig úgy jövök haza éjszaka, hogy húh, pihi, nyugalom, aztán az ajtó elött mégis rájövök, hogy a fasszopó apám is itthon van...

Californication 3.8 nagyon komoly! :D

Jó dolog a falmászás, csak az újaim nem bírják még

Folyton arra gondolok, milyen jó lenne a Dórival, meg hogy mennyire hiányzik!...

Külföldiek! Hagyjátok békén a rádió témát! Mostantól más rádió lesz, mert eddig tartott a frekvencia! Ennyi! És? http://tinyurl.com/yhnyjwf

Röviden: Lányok, ne a fogaitokkal kényeztessétek a farkam, mert kurvára fáj! És ne akarjátok széttépni ha a kezetekkel játszotok rajta!

Bazdmeg, még mindig fáj a farkam!

Most pont az a pillanat van, mikor el tudnám viselni hogy egy dögös szőke vékony rámenős "kurva" megtornáztassa a farkam!

Azért az elég komoly, hogy azzal csaljuk meg az asszonyt, és azért hagyjuk el, aki vele rokoni kapcsolatban áll... Jó lesz egy családi ünnep

Kurvára jó éjszaka zabálni! Főleg ha félkész sütimassza a kaja!

Igaz még csak holnap lesz az informatika OKTV, de már tudni, hogy az iskolából én leszek a legjobb!

Kurva jó pár pillanatra is nyugalomban, biztonságban érezni magad, közben csak a boldogságtól mosolyogni, és nem akarni hogy elmúljon

Hihetetlen mennyiségű bicajost láttam hazafelé, gyönyörű volt!

Kurvára bejön az új google design!

Ma este ingyenélés!

Megjött a Design By Hümans polóm, kurva kurva jól néz ki, és a 3-5 hét helyett nem volt 2 hét sem! És bazi nagy az L-es, de majd belehízom!

@wyctim Alapból "tap to click", de néha befigyel a MacBook szép nagy gombja is. Plusz húzogatásnál általában a gombot nyomom.

Francba, a mai ingyenélés nem volt az igazi, csak hidegtál volt... A T-Systemsnél nincs jobb ilyenben, arra akarom megint menni! Főtt kaját!

Az megvan, hogy a Metro Budapest app első képén a Bukarestes verzió van?...

Nem jönnek be a kosztümös filmek nagyon...

Bassza meg, jövő héten karácsony! (Igen, itt elcsesztem, a mikulásra gondoltam...)

Annyira szánalmas hogy valaki magát fotózza, de hogy még a fényképező is benne van, meg a fregoli, és a mosógép, az már gusztustalan!

World's Greatest Dad tetszett! Nem tudom, a helyében én hogy döntenék a végén.. Saját nyugalma és az igazság, vagy buták, de átszellemültek?

Imádom a metrós gázolásokat, annyira poén már a mostani is, hogy az ember lángra kapott, miután kivonszolta pár metró az alagútból! Kurva jó

@fmlbloghu Érdekes olvasmány a blogod, felvettem a feedjét! Te írod a történeteket?

Jó, hogy kint vannak a metróban az A-B-peron jelölések, de ennél gusztustalanabb és rongálhatóbb módon nem lehetett volna megcsináni...

Mindenki ki akar menni Bécsbe a karácsonyi szezonban! Jó mondjuk én is szívesen kimennék, úgyhogy lehet hogy lesz itt egy vonatozás...

Informatika OKTV-n ponthogy csak nem jutottam tovább... De jövőre simán, most nem készültem rá semmit...

Amit imádok a lányokban: egy gyönyörű, de nem túlméretezett mell, egy kis finom pocak, egy szép mosoly, és saját gondolatok!

Szólj hozzá!

Címkék: twitter

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr621564112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása