Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek

Planet 51 poster Avatar poster Star Trek poster

Sorozat

poster

A nagy sárga RSS gomb!

RSS

Jön a fegyelmi tárgyalás?

2009.11.23. 15:32 ixixix

Addig jó a mindenre szarás, társadalmi elvárások kizárása, szabad akarat elv, míg nincs belőle, csak előnyöm. De olyankor az ember elgondolkodik a dolgon, mikor az osztályfőnöke fegyelmi eljárással fenyegetőzik. És nagyon el kell gondolkodni, hogy egy-egy helyzetben lehet-e tovább folytatni a dolgot. Megijedtem. Komolyan megijedtem, mert mégsem akarok rosszat se anyunak, se magamnak. Hülye nem vagyok. De átnézve a fegyelmi eljáráshoz tartozó kérdéskört igazából annyira nem kell félnem(de hülye vagyok).

Ami ellenem kihozható egyetlen büntetés(idén még), ami értelmes, az más iskolába elrakás. Azt akarom elkerülni. Más büntetések, hogy megróvás semmit sem érnek. Az pedig azért elég súlyos büntetés, így csak nem...

Az érvek pedig amit ellenem felhozhatnak, az ellenörzőbe íráson kívül ugyancsak nem érnek semmit, mert az óra zavarása bárkire ráhúzható, és akkor megkülönböztetéssel érvelek. Az ellenörzőbe írás amit más nem tesz meg feltétlen, de mivel teljesen egyértelműen megkülönböztethető az igazi jegyektől, más sorban van írva, képzelt tantárgyal, nem megtévesztő, így inkább rongálás szerintem mint okirathamisítás, de végülis mindegy.

És ráadásul azért kaptam már egy igazgatói intőt, kétszer ugyan azért pedig nem lehet ítélkezni! Szóval amit rám tudnak húzni, az szinte mind alaptalan. És ráadásul csak 3 hónapra visszamenőleg lehet előrángatni a hülyeségeimet!

Ami következtetés hogy igaz elvileg semmi súlyosat nem tudnak felhozni ellenem, ha erre kerülne sor, így más iskolába nem küldhetnek(mostani állás szerint), de azért kicsit javítok a jegyeimen, hogy a tanulmányi eredményemmel visszavághassak, és most hogy tudom a házirendet, odafigyelek arra, mit teszek. Persze nem sokat fog változni a viselkedésem, vagy az érdeklődésem az óra iránt, azt hiába akarják, én én vagyok, és nem olyan mint más!

Végezetül még annyit, hogy nem vagyok az iskola ellen, se a tanulás ellen, csak igyekszem a helyett hogy beállnék mindenki más mögé, és pont ugyan azt csinálnám, mint mindenki más, inkább magam tartom szem elött, és a legkevesebb befektetéssel, és a legérdekesebb, legizgalmasabb módon érem el céljaim. Ami legaktuálisabban ugye most a kurva jó érettségi.

Szólj hozzá!

Címkék: társadalom magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldcitrom.blog.hu/api/trackback/id/tr941546415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása